Olen nyt vaivalla saanut pääsiäisen suunnitelmat edes jotakuinkin selviksi. Selviksi,mutta en itseäni miellyttäviksi.. Hmph. Lähden kohti savon käpykylää äidin ja isin tykö. Hmph. Miten pitkään äideillä on tuo yliluonnollinen kyky saada lapsensa tuntemaan itsensä vuoden huonoin tytär-palkinnon ansainneeksi?
Mutta. Ei auta itku ja känkkäränkkäily. Ehkä on ihan kivaa vaihteeksi päästä valmiin ruoan ääreen. Elättelen myös pieniä toiveita, että näkisin vanhoja kavereita, mutta en tiedä onko se vielä tässä vaiheessa utopiaa.

Olin tänään muutenkin typerä ja ilkeä kanssaihmisille. Projektimme ei etene siihen tahtiin kun pitäisi koulussa, joten vedin kuoleva joutsen/vuoden marttyyri roolin päälle ja kiukkusin kun "mun pitää aaainaaa tehdä kaikki!" Joo. Hienoa Hanselma, onnittelen lapsellisuudesta. Siinä sitten aikani tihisin ja kiukkuilin, kunnes nielaisin ylpeyteni ja pyysin anteeksi erittäin epäprojektipäällikömäisyyttä käytöstäni. KUKAAN ei tosin pyytänyt anteeksi minulta sitä, että joudun tekemään työstä n. 75% yleensä yksin.. Snif. Okei, hiiteen koko marttyyri-show, olen aikuinen, en 5-vuotias. Vaikka joskus huvittaisikin vaan heittäytyä lattialle pyörimään ja kirkumaan. Ehkä sittenkin hyvä idea mennä vanhempien luokse, voin taantua rauhassa murrosikäiseksi angstaavaksi teiniksi.

Mutta eipä tämä päivä ihan täynnä kiukkua ja epätoivoa ollut! Olin saanut yhden tentin läpi! Härreguud! Olin jo henkisesti valmistautunut uusimaan sen itkua tuhertaen! Nyt jään innolla odottamaan muiden tenttien tuloksia, voiko satumainen tuurini (öh..taitoni siis) jatkua? Pyörähdin myös keskustassa koulun jälkeen ja ostin alkkareita ja yhdet kengät. Andiamossa oli ale josta noukin valkoiset Knoxin kengät mukaani. Tilin saldoa en uskalla mennä katsomaan, olen viime aikoina ollut rahankäytön suhteen hiukan holtiton..

Pieniä ahdistuksen kohteita; Rahatilanne & kesätyöpaikat
Äärimmäisen suuri ahdistuksen kohde; Massiivinen ohjelmoinnin etätyö, johon on vain viikko aikaa..