Nyt ei ole löytynyt intoa kirjoittaa yhtään mistään. Jotkin asiat ovat menneet suorastaan niin päin pimeää persereikää, että mikään ei huvita. Yksi ystäväni on sairas. Siis todella sairas. Niinkin sairas, että tässä voi käydä huonosti. Toistaiseksi mitään ei tapahdu, odotellaan vain että mitä lääkärit sanoo. Ei ole kivaa.
Kivaa ei ole myöskään äidin sekoilut, joista en edes viitsi kertoa mitään. Ja äiti tulee tänne ensi viikonloppuna. Iiihanaaa... Tällä hetkellä minua ei häiritsisi vaikka molemmat vanhemmistani muuttaisivat kuuhun. Tai no, isän asuinpaikalla ole niin väliä, ei se halua enää olla minun kanssani tekemisissä. Enkä kyllä minäkään sen.

Eilen alkoi koulu, ja sähköposti tulvii opettajien ilmoituksia kaikenlaisista projektitöistä. Jostain syystä olen projektipäällikkö, mikä ei tunnu tässä mielentilassa oikeastaan kovinkaan hyvältä. Pitäisi kehittää uusi www-sovellus. Hitto vaan kun parhaimmat ideat on jo viety. (Facebook.. Youtube... : D) Opiskelu ei muutenkaan nyt motivoi, vaikkakin olen suorittanut kiitettävästi opintopisteitä epäluuloistani huolimatta. Energia ei vaan riittäisi kaikkien asioiden järjestelyyn, kuten parin kurssin rästitentit, sekä vaihtoon lähtö. Joka muuten varmaan jää haaveeksi. Ilmeisesti valmistumiseni saattaisi myöhästyä sen takia, joten..

Sanotaanko nyt vaikka näin, että olen joskus ollut vähän iloisempikin näin syksyllä. Mutta ei se mitään, näillä mennään mitä on.