Olen ehkä maailman surkein valehtelija, mutta silti päädyin huijaamaan äitiä. Sanoin olevani kipeä, ja että oloni on niin huono, että ainoat juhlat joihin suostun osallistumaan on omat hautajaiseni. Hävettää. Mutta huomattavasti kivempi olla kotona kun jossain keskellä metsää sukulaisten keskellä.
Käytiin tänään Joosen kanssa terveys/hyvinvointi/vapaa-aika-messuilla paviljongilla. Täytyy kyllä sanoa, että olen lievästi pettynyt. Viime vuoteen verrattuna tuntui jotenkin tyhjältä, ikäänkuin olisi vähemmän ollut tuote-esittelijöitä. Oikeastaan ainoa mitä tänä vuonna jäi käteen oli hälyttävä ikäkriisi, kun erään hääkojun myyjä tuli ahdistelemaan minua kyselyillään naimisiinmenosta. "Joko mun pitää vakiintua?? Biologinen kello?! Rikki?! Missä,mitä!! Kihlohin,naimisiin,hetikö??APUA,OON MYÖHÄSSÄ! Ääääääääää!"

Loistavaa. Välttelen sukujuhlia siksi,etten jaksa/halua kuunnella kyselyjä milloin aion mennä kihloihin (en ikinä) ja saan saman kysely-tykityksen ventovieraalta. Hmph. Pitkään ei messuilla viihdytty, vaan lähdettiin käymään kodin ykkösessä ja etsittiin parvekkeelle kalusteita. Koska olen suomen kärsimättömin shoppailija, hermostuin lauantaipäivän ruuhkaan noin 15 sekunnissa. Että se siitä sitten.
Laihdutus on hankalaa, hidasta ja inhottavaa. Tämän saman huomion on ehkä tehnyt moni muukin. Silti eteenpäin mennään, päivä kerrallaan. On se nyt perkele jos pystyin lopettamaan tupakanpolton, mutta en pysty pudottamaan paria kiloa??! Luulisi itsekurin löytyvän siihenkin jostain.

Tiedossa on hurja lauantai-ilta. Joose lähtee todennäköisesti kavereidensa kanssa baariin, ja itse varmaankin surffailen televisio-kanavilla ja koitan löytää jotain tähdellistä katsottavaa. (Minä EN aio maksaa tv-lupaa, ennen kun viikonloppuisin alkaa tulemaan jotain hyvää ohjelmaa!)
Itse en jaksa/kehtaa baariin lähteä, koska olen oluen suurkuluttaja, ja koitan nyt hiukan karsia sitäKIN.  Toinen villi vaihtoehto olisi tietysti viihdyttää itseään lukemalla venäjää. Jipi,jipi. Omistan villin elämän.
Hooh. Eipä kummempaa. Ihmettelen miten ketään jaksaa kiinnostaa Iken tekstiviestit.

Villiä ja mielenkiintoista lauantaita.