On kivaa herätä väsyneenä. Tänään päätin suosiolla jättää lenkin väliin, ei minulla uskomatonta kuntoa ja kestävyyttä vielä ole. (Huom.VIELÄ) Eilen olin taas vaihteeksi aika pahalla tuulella, ja en tosiaan ymmärrä mistä tämä kaikki negatiivisuus nyt puskee. Stressistä? Kesällähän EI saisi olla stressiä, mutta koska minulle tulee kyseisestä ystävästä vieroitusoireita ilman,niin minähän järjestin sitä. Deadlinet paukkuu ja minä makaan sohvalla mököttäen ja katselen frendejä. Sovin menoja joka päivälle, vaikka ensin ajattelinkin erakoitua. Olen lupautunut viikonlopuksi lähteä Savoon Joosen luokse. Nään äitiä ja tätiä ja mummokin soitteli ja..

Hmph. Joo, tänään menemme Isän ja siskon kanssa ulos syömään. Iskä on reissuhommissa täällä, joten lupasi kustantaa rakkaille tyttärilleen ravintolaillallisen. Ja huomenna menemme ulos syömään ja juhlimaan Neposen synttäreitä, ja toivottamaan hyvää matkaa. (Kyllä mullekin kelpaisi kuukauden matka espanjaan, miksei MINUN isi kustanna??) En ole katkera.. Eilen olin vielä kiukkuisempi kuin tänään. Neponen pysi minut luokseen kahville,(asuu kaupungin toisella puolella) ja minähän otin kutsun vastaan. Sen että pääsin sisälle, minulle tyrkättiin kahvimuki käteen ja sanottiin että "Isä tulee ihan kohta käymään, ja sit lähden sen mukaan." Aijaa. Kävelin kaupungin toiselta laidalta tänne, saan pahaa kahvia, saan istua kymmenen minuuttia sohvalla, ja sitten joudunkin jo kävelemään takaisin? KIITOS KUTSUSTA! Tulen toki toistekin käymään..

Tietokoneenikin alkaa temppuilemaan. On niin helvetin hidas, että ennättäisin käydä vessassa,polttaa tupakin ja tehdä voileipää samalla kun tämä koittaa yhdistää nettiin. Ei kukaan jaksa lukea näin negatiivista vinkumista. Koitan piristyä.

Sain Jooselta kukkia. Ja tänään taidan lähteä vaateostoksille, jos saan vaan hiukan töitä tehtyä.
   
                            1800798.jpg