Minulla on ruokahallusinaatioita. Ja eilen kadehdin Homer Simpsonia, kun se saa syödä mitä haluaa. Ei varmaankaan ihan täyspäisen ihmisen hommaa. Suunnittelin teippaavani itseni jesseteipillä sänkyyn, etten lähde kauppaan riehumaan karkkihyllylle, sitä kautta pizzeriaan ja sitten söisin kaksi kiloa sipsejä.
Eli painonhallintahan sujuu oikein hienosti,jepjep. Kyllä tää taas tästä. Päätä kiristää muutenkin kaikki mahdollinen. Koska olen puusilmä idiootti säheltäjä, en ollut huomannut että parin tehtävän deadline meni jo. Ja minä palautin viimeiset tänään. Meneeköhän ne läpi? Samoin myös väänsin melkein itkua parin verkkotentin kanssa, kun en saa niitä läpi mitenkään. Aivoni ovat joko lomalla, kuolleet taikka muuten vain off-tilassa. Hipetihei. Joose kovasti pyytelee savoon minua heti ensi tilassa, mutta ensin pitäisi saada kaikki työt alta pois. Viimeisimmät palautuspäivät on juuri silloin kun olen Tukholmassa. Tukholmaaa! Tuskin maltan odottaa! Koitan epätoivoisesti säästää sinne edes pienimuotoista matkakassaa, mutta heikolta näyttää kun postiluukku työntää laskuja harva se päivä. Pahus. Nyt ei oikein nappaa mikään, onkohan mulla PMS kun kaikki tuntuu niin ankealta. Vaihdevuodet,tulkaa jo.

Näin piristäviä juttuja tiistain kunniaksi. Huomenna paremmalla onnella ja tuulella, kenties.