Loma siis. Kohta. Tänään. Iiik. Jalot suunnitelmat koulutöiden suhteen on kaatunut ja hautautunut mämmiin. Pahus,pahus,pahus. Tiedän että olen ansainnut muutaman päivän loman, koska yleensä olen n. 90% ajasta oikein reipas ja tuottelias opiskelija. Sitten jos löysään edes yhden päivän, olen valmis ruoskimaan itseäni henkisellä raipalla ja haukkumaan itseni surkeimmaksi otukseksi maan päällä. Huono omatunto on paras ystäväni. <3 Lupaan ja vannon taas huomenna olla supertehokas, ja tehdä kolmen päivän työt parissa tunnissa. Täältä tullaan taas stressi!

Olen kuunnellut eilisestä asti perheeltäni läskivitsejä. Heidän mielestä eiliset mummin kommentit olivat HILARIOUS! Haahaa! Guess what! MINUA EI NAURATA. Noh, että itseinho olisi täydellinen niin kipaisin vaa'alle. Asia, jota ei olisi tullut tehdä osa 1239374. Kun vaa'an lukema oli syöpynyt muistiini  niin hakkasin noin tunnin päätä seinään, kierin lattialla ja itkin, söin suklaamunia, soimasin itseäni, googletin rasvaimun hintoja ja päätin syödä loppuelämäni vain ja ainoastaan ituja. Great! Eli siis massaa oli kertynyt.

Sanonpahan vaan että perkele. Kun yhden paheen olen saanut päätökseen (olen lopettanut tupakoinnin) niin sitten pitääkin jo alkaa kiusaamaan itseään seuraavalla projektilla. Kyllä tekisi mieli vaan lyödä LÄSKIKSI (ahahahahaha!) koko homma ja vetää kessua,bisseä ja kebabia naamaan. Paskat pitkästä elämästä. Voin sairaalassa pohtia sitten mustuneitten keuhkojeni, räjähtäneen maksani ja suuren vatsakumpuni kanssa että jopas oli hauska elämä.

Tai sitten ei. Pöh. Pudotetaan sitten painoa pahus soikoon. Onko mämmissä paljon kaloreita?