Nyt iski ahdistus maximus. Koulu pissii nyt aika pahasti. Innostuttiin juhlimaan ihan rankalla kädellä tuota minun vanhenemistani, ja eihän se nyt putkeen mennyt. Tai siis meni. Kivaa oli,uusia kavereita tuli saatua, hauskaa seuraa,hyvää ruokaa ja juomaa... MUTTA. Eikö se vanheneminen nyt tarkoita sitä,että minun pitäisi olla vastuuntuntoinen aikuinen,eikä tuollainen sikspäkistä humaltuva tihittävä teini. Ei näköjään. Nyt olen sulkeutunut asuntooni, antanut jätkille porttikiellon (mut Hanselmaaaa!!! Tänää tulee peliii!! Eiks me saada kattoo sitä sun kisastudiossaaa???!") ja aion nyt rauhoittua. Siivosin, laitoin ruokaa, kohta lähden lenkille.. Sitten innokkaana treenaamaan huomista englannin presentaatiota. Ah kuinka hyvä ihminen olenkaan.

Raha-asiat ei mene nyt niin kuin haluaisin. Siinä yksi syy lisää laittaa nyt kaljapullolle korkki ja pitää se kiinni jonkin aikaa. Massia heilahti iloisesti Ilosaaren lippuihin, jotka käytiin maanantaina ostamassa. Hiukan epäilyttää miten selviän taas festaroinnista, kun jo viime kesänä alkoi tuntumaan aavistuksen liian vanhalta..Inhaa kun ei päässyt suihkuun, teltassa oli itikoita ja nihkeää, tukka oli huonosti, bajamajat kamalia ja humalaiset teinit ärsyttäviä... Olen täti.

Olen muuten aloittanut mission. Kaadan kaikki perkeleen koivut suomesta. Happi ei kulje ja aivastuttaa. Kevät on ihanaa aikaa.