Olen koko aamun googlannut lapsuuteni suosikkiohjelmia ja kirjoja! Ylen arkistosta löytyi Histamiini

1780388.jpg

ja Hapsiainen! Muistattehan?

 1780389.jpg

Lastenohjelmat olivat niiiiiiiiin paljon parempia silloin kun olin itse junnu. Oli Tohtori Sykerö, Alfred J. Kvak, (jonka kaikki jaksot minulta löytyy koneelta) ja taotao, ja joulukalenteritkin oli huomattavasti parempia! Tässä asiassa ei aika kultaa muistoja, kyllä nuo sarjat päihittää nykyajan Transformerit ja pokemonit mennen tullen. Tosin ehkä nykyajan muksuista tuntuisi oudolta katsoa hapsiaista.. Siis.. Mehän katsottiin vain kättä joka hiipi eri paikoissa. Todellista pienen budjetin tuotantoa.. :)

Googlailin myös kirjoja joita luin pienenä. Onneli ja Anneli

1780396.jpg

Mutta eniten innostuin kun löysin "Mestaritontun seikkailut"!!

1780395.jpg

En mahtanut itselleni mitään, tilasin sen heti itselleni... Nostalgia on minulle vaarallista. Omistan melkein kaikki Astrid Lindgrenin kirjat,muumikirjat, ja nyt alan etsiä lisää lapsuuden lempikirjoja. Ilmeisesti olen hiukan taantumassa? Yhtä kirjaa en tosin löydä...Astrid Lindgrenin Marikkia. Se oli meillä pienenä, mutta nyt se on kadonnut.. Joudun ehkä penkomaan kaikki kaapit kun seuraavan kerran menen isän luokse.
Tai sitten tilaan senkin netistä... Alan epäillä että olen saanut jonkun Peter Pan-viruksen.. Oma kirjahyllyni on täynnä lastenkirjoja, ja lasten dvd:itä..Mistä tulikin mieleeni, että en ole pitkään aikaan katsonut Nikke Knattertonia!

1780410.jpg