Kirjoittelin eilen suhteellisen pitkää postausta aiheesta ei mitää järkevää, mutta vuodatus hävitti sen jonnekin bittimaailman syövereihin. Iternal server error my ass. Kunhan olen kaikenoppinut,valmistunut ja paskantärkeä ict-nörtti,teen kaatumattomia servereitä.. Valmistuminen tuosta laitoksesta läheni tänään taas muutaman tehtävän verran. Ponkaisin seitsemältä ylös ja aloin väkertämään äärimmäisen tiukkaa ja ankaraa aikataulua tälle viikolle. Nyt loppuu lorvailu perkele. Tänään olenkin kiltisti vääntänyt venäjää ja itkeskellyt tietokantojen työn kanssa. Joudun tänään ilmeisesti menemään itku silmässä opettajalle vinisemään apua ja armoa. Ja huom, MINÄ joudun. Ja tämä on ryhmätyö. Jos en olisi päättänyt, että tästä viikosta tulee positiivisen energian viikko (olen tainut hurahtaa uskoon,joo) niin avautuisin todella pitkän postauksen verran tiimityöstä ja kavereistani. Mutta koska olen little miss sunshine, niin pidän lärväni ainakin toistaiseksi kiinni.

Nyt haen kahvista voimaa, ja teen koitan kahlata massiivisen koealueen läpi ja tehdä muistiinpanot. Olen liian usein istunut uusintatentti-päivänä auditoriossa pyöritellen kynää. Voi tosin olla, että joudun sinne siltikin, nuo tietoverkot kun ei ole niin mielenkiintoisia. Huomenna on muuten aprillipäivä, mikä meinaa sitä että joudun sata-nolla huijatuksi vähintäänkin kerran. Uskoisikohan Joose jos sanoisin sille olevani paksuna?