Ilmeisiä pelimiesratkaisuja tullut viime yönä tehtyä. Niin sitä pitää. Opettaja katkeili nauruun kun näki palautusajan (03.56) jolloin olin käynyt tyrkkäämässä tehtävän kansioon. Mutta eipä siinä,kiva olla iloksi. Vaikkakin nyt on pienoinen harmistus päällä siitä,että läksin viihteelle niin silti oli eilen oikein kivaa. Olin parkettien partaveitsi,tai idiootti,miten sen nyt ottaa, ja kipittelin vasta pikkutunneilla kotiin syömään kinkkukiusausta. Aamulla kouluun parin tunnin yöunien jälkeen. Hiukan puhallutti..
Tietokantojen teoriatentti-osuudesta olin räväyttänyt yllättävän hyvän tuloksen! Go minä! Nyt kun vielä saisin konetentin,ja uusintatentit,ja etätyöt ja.... Puuh. Mut hei,on nyt yksi etätyö valmiina! Tänään väkerrettiin krapulakohmelossa relaatiotietokantoja ja saatiin valmiiksi!! Jipijipi! Kääräisen sen vaan maanantaina pakettiin,ja lähetän opettajalle. Sen jälkeen voinkin keskittyä n. miljoonaan muuhuun asiaan!

Olen koko iltapäivän siivonnut ja pyykännyt, ettei Joose luule että elän ihan kuin sika pellossa. (Mitä kyllä teen,mutta...) Nyt haluaisin vain romahtaa sänkyyn ja nukkua,mutta ei...Vielä on makkari imuroimatta, ja sitten pitäisi jaksaa harventaa säärikarvoja ja muutenkin hiukan freesata itseään..
Onneksi on viikonloppu. Laitan aivoni lepotilaan. Viikonloput!