En ole jaksanut kökkiä koneen ääressä juuri lainkaan tällä viikolla. Olen nauttinut maalaisilmasta (vettä sataa..) poiminut marjoja (keski-ikäistä) ja mökkeillyt. Ja tylsistynyt. On se hienoa, että juuri kun luulen olevani tylsyyteen kuolemaisillani, niin silti keksin jotain mielenkiintoisempaa tekemistä, kuin yhden raportin (viimeisen!!!) vääntäminen. Tiukille taitaa taas mennä..
Olen tukkakriisissä. En saanut tälle viikolle aikaa parturiltani, ja en todellakana tiedä milloin olen seuraavan kerran tulossa tänne. Enkä anna muiden partureiden koskea tukkaani. Piste. Joudun ilmeisesti turvautumaan omaan käsittelyyni. Kaupan väri ja fiskarsit laulamaan. Tulos = todennäköisesti ei kovinkaan hyvä. Ainakaan aikaisempien kokemuksien perusteella. Tosin viimeksi olimme tuhdissa kännissä, kun päätimme tyttöjen kanssa hiukan päivittää lookiani.. Tukan lisäksi myös iho on kriisissä. En ymmärrä mistä olen saanut tuollaisen näppymäärän pärstääni. Ehkä se on järvivesi? (Huonot elämäntavat eivät liity tähän mitenkään...)

Koska minulla on siis ollut tätä vapaa-aikaa riittämiin, niin olen ennättänyt miettiä muitakin asioita silti kuin ulkonäköäni. Nimittäin syitä miksi olisi kivaa olla mies.
- Osaa kaiken
- Ei ikinä pelota
- Tietää kaiken, ja vaikkei tietäisikään niin osaa ainakin esittää että tietää
- Ei ole koskaan väärässä

Hmph..Viimeinen kohta kyllä taitaaa päteä naisiinkin.. Mutta eniten kadehdin sitä, kun miehet ei tunnu pelkäävän mitään! Itse pelkään lääkäreitä, lentämistä, suljettuja tiloja, mörköjä... Etenkin nuo möröt ovat nyt olleet kiusaksi. Porukat asuu (tai siis isä asuu) vanhassa omakotitalossa joka on keskellä metsää, ja yölliset vessareissut tekevät minulle tuskaa. Joudun kävelemään ison olkkarin läpi, jossa on paljon ikkunoita, ja jostain syystä olen saanut päähäni, että niistä ikkunoista minua vaanii joku mörkö/psykopaatti. En mahda pelolleni mitään! Olen jopa harkinnut herättäväni Joosen yöllä jos hätä vaivaa, että se voisi suojella minua.. Olen hysteerinen ja lapsellinen, mutta en mahda sille mitään.
Kaupungissa ei pelota koskaan. Ei vaikka siellä ammuskellaan, raiskataan, ja samassa rappukäytävässä asuu narkkareita. Suurempi todennäköisyys törmätä psykopaatteihin siellä on..

Ehkä alan kulkemaan yöllä vessaan pesäpallomailan kanssa.