Voi äiti tätä minun tyhmyyttäni. Mielialat heittelee nyt kovasti. Välillä haluaisin hakata päätäni seinään, ryömiä kiven alle kuolemaan,tilata niskalaukauksen... Ja välillä olen asenteella; "Paskat. Ei se todellakaan edes merkinnyt mitään,se oli viaton tyhmä pusu,kieltäydyn häpeämisestä ja menen ensi viikolla pää pystyssä kouluun". Koita tässä nyt sitten. Raivostuttaa. Minä olen tunnettu siitä,että olen hyvin,hyvin,uskollinen, lojaali, luotettava, ja nyt minä lääpin kännipäissäni miestä joka ei voisi olla vähempää minusta kiinnostunut!
Siis...Nyt voin vaan kysyä itseltäni,että mitä vittua Hanselma??? Oletko sekaisin?? Muistatko poikaystäväsi?? AVOMIEHESI!!

Muistan. Minulla on ihana poikaystävä. Enkä ikinä,koskaan,never ever haluaisi loukata Joosea. Siksi tässä koitankin hokea itselleni,että yhdellä typerällä pusulla ei ole mitään merkitystä, koska..No,koska sillä ei ollut mitään merkitystä!!!

Mitä minä koitin leikkiä??? Joo,kyseinen poitsu on komea,kiva,mukava minun YSTÄVÄ. Olenko todellakin niin kieroutunut paskapää,että olen voinut ihastua ilman että olen tajunnut sitä edes itse? Onko alitajuntani huijannut minua?? Siis..Äh. Hävettää ihan oikeasti nyt kyllä tosi paljon.

Menen kierimään siinä häpeässä. Hei.