Olen taistellut kynsin ja hampain opintotuestani ihanan,elämäänsä kyllästyneen opintotoimiston tädin kanssa nyt kaksi päivää. Tänään annoin luovutusvoiton. Ookoo,en saa tukia elokuussa,koska kyseinen ruttuturpa ei suostu merkitsemään minulle yhtä kurssia elokuulle. Haistakoon... Niin. Eipä siinä,elän kesän varsin tiukilla ilmeisesti. Mutta hei, kohta mulla on opintopointseja niin paljon,että voin hankkia Visan! Oh joy!

Tänään oli viimeinen tentti laskentatoimesta, jonka jälkeen minun ei tarvitse kyseiseen aiheeseen sekaantua enää mitenkään. PAITSI... En saanut n. 99,99% todennäköisyydellä sitä läpi. En yksinkertaisesti hallitse matikkaa millään tasolla, joten heitin parit katetuottolaskelmat ihan hatusta. Voin kuvitella miten opettajalla on lystiä kun se sitä lukee. Kiva, että voin ilahduttaa edes muita osaamattomuudellani. Yhtä etätyötäkin väkersin tänään hiukan kasaan, ja suunnittelin kunnianhimoisesti myös markkinoinnin viimeisen raportin kasaamista. Pitää olla tavotteita. Aurinko kyllä paistaa niin houkuttelevasti,että voin visioida miten mukavaa olisi istua terassilla kylmä olut-tuoppi kädessä.............Hmmmmm.

Perjantaina olisi koulun "pikku-vappu". Eli haalarit niskaan ja humeli päälle. Nyt olen taas hyvin positiivinen, ellen jopa utopistinen, kun suunnittelin jääväni kotiin silloin. En sitten tiedä, mitä mieltä itsekurini tästä on. Sen näkee perjantaina. Mutta olisi ihan suotavaa,jos seuraavan kerran juopottelisin vasta silloin vappuna. Suotavaa, ei pakollista...  Tänäänkin olisi jotkut haalarikekkerit joihin minua koitettiin kovasti houkutella. Kerroin totuuden. "Ei pysty kun tulee Greyn anatomia"

Nössöterkkuja vaa kaikille nii.