Nyt tuli liian monta vastoinkäymistä PMS:stä kärsivälle Hanselmalle. Ensin Neponen uikutti messengerissä, että hänellä on nyt hernemaissipaprikat nenässä, koska olen kehdannut arvostella hänen(kin) saamattomuuttaan ryhmätyössä. No eihän siinä, antaa toisen kitistä. Sitten muistin, että kesäkursseille ilmottautuminen alkoi tänään. Se kurssi joka minun ehdottomasti piti suorittaa VIIMEISTÄÄN kesän aikana, oli täynnä. Perkele. Aloin ilmottautumaan muille kursseille,että saisin edes tuet nostettua kesällä itselleni. Tässä pikaisten laskutoimitusten jälkeen, totesin että ilmeisesti saan tuet vain kesäkuulta. Ja nekin on siinä ja siinä,koska kaikki paskakurssit ("lintujen bongaus virtuaalitotetuksena, opettele sanomaan ei huumeille!") alkavat toukokuun lopulla, ja päättyvät kesäkuun alussa. Nyt minulla on kasassa kolme kurssia, josta saa yhteensä yhdeksän opintopistettä. Kuussa pitää saada 4,5. Tai 18 kalenteripäivää. Miten nuo pirulaiset lasketaan,kerta ne alkaa vasta toukokuun lopulla!? MINÄ EN TAJUA! OLEN TYHMÄ! Onko niitä nyt liikaa vai mitä helvettiä??
Kaikki mielenkiintoiset kurssit oli jo täynnä. Näillä näkymin opiskelen kaksi kurssia ruotsia, ja yhden verkkokurssin portugaliaa. HIENOOOOO! Ja heinäkuulle ei mitään. EI MITÄÄN! Mitä minä syön heinäkuussa? Elokuussa? AAARGH!!!!!! Systeemi kusee!

Sitten sähköpostissa tuli kutsu uusintatenttiin, joka on jo ylihuomenna. Tavallinen posti toi kirjeen kirjastolta, jossa väitetään,että lainaamani aineisto on myöhässä. No ei ole!!! Olen kyseisen kirjan palauttanut jo kuukausi sitten. Tili on melkein tyhjillään, pitäisi ostaa e-pillerit,ja ja.... BYHYYYYYYYYYY!
Ihan liikaa paskaa yhdelle päivälle. Päätin jäädä kotiin. En mene taistelemaan tässä mielentilassa mistään ryhmätöistä. Minun puolesta voin reputtaa senKIN kurssin perkele.

Nyt menen peiton alle rypemään itsesäälissä. Ah ja voi kun olen niin paska,ja elämä on julmaa. Kyynel.

                                  1464327.jpg