Jotenkin on tuntunut tämä viikko erityisen pitkältä, vaikka koulussakin viihdyin vain kaksi päivää. Huomennakaan ei ole kontakteja, joten voin harjoittaa jotain kehittävää vapaa-ajan vietettä rauhassa. Optimistisesti toivon, että löytäisin inspiraation kouluhommiin, mutta jotenkin epäilen.. Koulusta puheenollen, en olekaan niin aivoton kun eilen epäilin. Raapaisin eräästä luentokurssista nelosen kaikkien (etenkin itseni) yllätykseksi! Nyt jos tuosta saisin sitä positiivista energiaa ja voimaa ja valaistumista.....Kaikkeen.
Ainakin siihen,että uskaltaisin sanoa äidille että; "Hei, täällä on aikuinen tyttäresi Hanselma, ja en haluaisi millään osallistua viikonlopun sukujuhlaan siellä savossa, koska olin siellä vasta viettämässä pääsiäistä..... Joten voisinko mitenkään päättää omasta elämästäni ja jäädä kotiin.......?"

Niin. Olen nössö, myönnetään. Koitan epätoivoisesti keksiä jotakin tekosyytä millä voisin välttää nämä ihanat karkelot, kaikki hämmästelyt minun satumaisesta ONNESTANI kun olen ONNISTUNUT saamaan miehen itselleni. (Ei ole enää ketään kelle kertoa vanhapiika-vitsejä) En myöskään nauti siitä kun ulkonäköäni ruoditaan parin oluen jälkeen kovaan ääneen. "On se vaan ikä tehnyt meidän pikku-Hansemallekin temppunsa...Vaikka ethän sinä enää mikään pieni ole...HÖHÖHÖHÖ!"

Hurmaavaa. En kehtaa kertoa enoilleni/sedilleni, että ei nekään nyt mitään kauneuskisojen valttikortteja ole, eikä myöskään otollisia jäseniä hunkseihinkaan. Itseasiassa uskoisin monen naisen ennemmin masturboivan juustoraastimella kun olevan heidän kanssaan.... Mut niin ei saa sanoa, koska minulle on opetettu käytöstavat. Niin että jos joku tietää nyt katu-uskottavan selityksen miksi en voi näihin kyseisiin kekkereihin osallistua, niin pyydän, kertokaa se minullekin.

Palkitsin itseni tänään savuttomuudesta & muutenkin yleisestä reippaudesta, ja tein visiitin kirjakauppaan. Löysin Kiti Kokkosen "Purukumi karusellissa". Kerrassaan mahtava löytö! Kokkosen toisen kirjan, "Terveisin Karo" omistan jo, joten oli kiva löytää tuo toinenkin. Hanselma tykkää ja suosittelee.
Toinen hauska juttu oli eilisessä keski-suomalaisessa ollut sarjakuva, "Pallinaama". Siis siinä ei ollut mitään muuta, kuin mies jonka silmien kohdalla oli pallit. Siis se sai minut repeämään ihan totaalisesti! Miten yksinkertainen huumorintaju minulla voikaan olla? Muaha! Hieno päivä siis takana!

*Edit; Siis olen tunkenut tuohon viimeiseen siis kappaleeseen n. tuhat "siis" sanaa. Siis oon teiniXkö?