Käyttydyin eilen kuin kypsä aikuinen nainen, ja kiukuttelin kaikille. Kuume ei suostu laskemaan, ja kaikki tuntuu typerältä ja masentavalta. Suututin äitini, kaverini ja Joosen. Äitini seura saa minut nykyään lähinnä ahdistumaan, ja tunnen että minut on ajettu nurkkaan, jolloin ainoa vaihtoehto päästä kuulemasta "Mitä minun pitäisi tehdä elämälläni"-kysymyksiä, on ilmeisesti torjua ja kiukutella. Lapsellista,mutta enhän minä voi tietää miten äidin tulisi elää! Kunhan eläisi, kun on viimeinkin päässyt sieltä nyrkin ja hellan välistä. Myöskään uutiset isän mielipiteistä koskien minua, ei juurikaan paranna oloa. Hooh. Tahtoisin ampua vanhempani avaruuteen. No mutta enivei. Kaverini IE:n suututin todennäköisesti moralisoimalla hänen käytöstään miesten kanssa. Hän ei ole ollut uskollinen yhdellekään poikaystävälleen, ja koska taas kerran hän lemppasi nykyisensä toisen takia, niin jostain syystä pillastuin. (Alan olla ilmeisen herkkä pettämistapauksille) Hmph.. Pitäisi varmaan kirjoittaa kilometrin mittainen anteeksipyytö-maili.. Niin, ja Joosen suututin perinteisellä naisten kiukuttelulla "Miks mut jätetään yksin kun oon kipee byäääh". Odotan Oscar-ehdokkuutta marttyyrin roolistani. Että joo, olen ollut toimelias. Tässä sitten kärvistelen huonossa omatunnossa ja odottelen että kuume laskisi. Voinko pistää kaiken sen piikkiin? Ai en?

Päivän biisi voisi olla Paulan "Aikuinen nainen"