Telkkari sanoi eilen sopimuksensa irti. Ja luonnollisesti juuri pelin aikana. Kivakiittihei. Tämän johdosta lähdetäänkin sitten Joosen kanssa käymään porukoitten luona, ja haetaan minun vanha näköradioni sieltä. (Siis minähän en ilman telkkaria perkele elä!) Samalla teen ensimmäisen virallisen punnitukseni. Ehkä parempi niin,etten itse omista vaakaa,niin en pääsen ravaamaan sillä joka aamu ja ilta.. Ei kai se mitään haittaa,jos käyn vaa'alla vain kerran kuussa? Vai kieltääkö suuri laihdutus-sääntökirja sen jossain?
Odotan nyt ainakin kilon pudotusta. Vähintään. Tai..No ainakin alaspäin sen vaa'an lukeman tulee näyttää. On tässä sen verran hikeä tirsuttu kun olen itseni pitänyt poissa jääkaapilta.

Muuten vanhoille kotikulmille lähtö ei kiinnostaisi yhtään. Vanhempani ovat olleet jo jonkin aikaa "erotaan-juupas-eipäs"-vaiheessa, joten ilmapiiri on yleensä suhteellisen kireähkö. Vanhat kaverit ovat jo ajat sitten päättääneet,että meidän ystävyys on täysin yliarvostettua (miten niin marttyyri?) joten eipä tule niitäkään nähtyä. Mutta koska sosiaalinen elämä tulee siellä korvessa olemaan nolla, niin ehkä olen jopa niin tylsistynyt,että vaivaudun tekemään kouluhommia? (Haha,niin varmaan..)

Sitten vielä tahtoisin hiukan kitistä näinkin globaalista aiheesta, kuin oluen hinnan korotus.
Miksiiiii???!!!! Siis eikö sitä VIINAN hintaa voitaisi korottaa???!! Jooko!? Pennut saa kossupullon viikkorahoillaan,ennemmin kuin sikspäkin kaljaa. Sillon kun MINÄ olin nuori,niin juotiin ruutia!

                                                        1454103.jpg

Halvinta olutta mitä kaupasta löytyi. Nykyään teinit (kuulemma) juovat kirkasta. Miksi aina meitä oluen ystäviä rangaistaan...??!! Olen katkera. Hyvin,hyvin katkera. Pahus. Kyllä tehdään opiskelijan elämästä haastavaa. Onko minun nyt pakko opetella juomaan kirkkaita? Tätäkö valtio minulta siis haluaa! SALALIITTO!

No niin. Se siitä sitten. Mahtavaa perjantaita!