Lähdin eilen sitten kuitenkin "muutamille." Tulin vähän ennen viittä aamulla kotiin, postinkantajan kanssa samaan aikaan..Huh. Hiukan lipsahti lapasesta, ja nyt kyllä harmittaa. Ei minulla ole varaa nyt työntää tuonne juottoloihin vähäisiä eurojani, ja kun lauantaina on jo kekkerit tiedossa,niin piti sitten lähteä ennen sitä.. Hitto, itsekuri, mikä se on? Kaiken huipuksi jouduin inhottavaan välikäteen, kun kaksi kaveriani hermostui toisiinsa. Hommahan meni sitten loppujen lopuksi niin, että minä metsästin pitkin kauppakatua erästä toista ystävääni, joka oli ottanut muutaman mukillisen liikaa, eikä suostunut lähtemään taksiin, ja kuuntelin samalla puhelimessa huutoa.. Meinais kasvaa tatti otsaan. Sain työnettyä onneksi sen yhden taksiin, ja ilmoitin puhelmessa olevalle kaverilleni, että en jaksa kuunnella turhaa huutoa aiheesta joka ei edes mulle kuulu. En kohta lähde enää tuolla porukalla illanviettoon ollenkaan, kun aina tuntuu joku vetävän kuumat jostain.

Tänään piti mennä uimaan,mutta olen kertakaikkiaan niin väsynyt etten jaksa. En taida jaksaa kävellä edes kirjastoon, vaikkakin varaamani kirja olisi nyt sinne tullut.. Ei tällä iällä näköjään enää heiluta koko yötä ilman seurauksia. Saa nähdä jos illalla jaksaisi edes lenkille mennä, epäilen vahvasti.. Sohva, pizza ja simpsonit taitavat viedä voiton. (taas..) Tein eilen sen raskaustestin, ja kuten oletinkin, negatiivinen. Noh, eipähän tarvitse sillä vaivata päätä enää.
Pienessä kohmelossa olen tässä katsellut huuto.netistä vaatteita, ja löysin aivan ihanat pinkit saappaat!
MUTTA... (aina se helvetin mutta) Niihin saappaisiin sopisi kaikkein parhaiten pillifarkut, joita en omista, koska ne eivät todellakaan sovi minulle. Höööööh. Tarvitsisin puseroita. Lyhythihaisia ja pitkähihaisia. Ja tarvitsisin rahaa. Pahus. Taidanpä mönkiä tuonne sohvannurkkaan pyörimään vähän itseinhossa, ja sätin itseäni koska olen selkärangaton tuhlari.