Kevät on ilmeisesti lamauttanut minut ja ystäväni itsekurin. Eilinen meni niin turhuuteen, että en edes muista milloin viimeksi olisin ollut noin höttöinen. Makailin sohvalla,nukuin, surffailin netissä, kaivelin nenää...
Tarkoituksena olisi ollut saada vähennettyä tätä perkeleenmoista työtaakkaa,mutta eihän siitä mitään tullut.
Tänään olisi tentti johon en ole lukenut yhtään, ja juuri nyt minun pitäisi olla luennolla kuuntelemassa jotain mystisyyksiä laskentatoimesta ja yrittäjyydestä. Jäin kotiin että voisin lukea kokeeseen... Hehee. Aloitan ihan kohta. Kohta. Heti kun olen lukenut sähköpostin ja lehdet...

Joku shoppailukärpänen on purrut minua, mikä ei ole niinkään viisasta koska rahatilanteeni ei ole kimiräikkös-luokkaa. Päädyin kuitenkin ostamaan eilen itselleni uuden takin (ilmeisesti design by Madonna..) ja uuden laukun. Olen ehkä suomen epämuodikkain ihminen, joten en edes yritä tehdä tästä mitään muotipostausta. Nyt jäi hirvittävä hinku päälle ostaa uusia paitoja,housuja...Mutta eihän siinä ole mitään järkeä, koska aion LAIHTUA! Joten jos nyt ostan jotain niin toivottavasti (think positive) se on toukokuussa minulle jo hiukan liian iso... Koska en sitä pahuksen vaakaa omista, niin minulla ei ole mitään havaintoa olenko edes onnistunut pudottamaan painoani. Punnitus tapahtuu näillä näkymin vasta kahden viikon kuluttua kun menen käymään porukoilla. Haluaisin tietää jo nyt, että olenko päässyt oikeaan suuntaan. (Alas) Sillä jos en, niin voisin miettiä mitä muuttaisin vielä. Onkohan siitä suurtakin haittaa, kun en käy kuntosalilla? En voi yksinkertaisesti SIETÄÄ mitään ryhmäjumppa-bodypump-spinning-hommia.
Tunnen oloni siellä yksinkertaisesti vaan niin helvetin tyhmäksi, ja useimmiten vaan repeilen siellä homman naurettavuudelle. Viimeksi kun kokeilin jotain bodypumpia, nauroin hysteerisenä ohjaaja-tytölle joka kuulosti ihan kummeleitten "Ullan Pullat" sketsin Ullalta, ja näytti duracell-pupulta. Joten jätin jumppatouhut muille. Ehkä ihan hyvä niin...

Minne aika häviää? Kohta alkaa koe,enkä ole lukenut riviäkään... Jos en pian löydä motivaatiotani, niin olen todella pahassa kusessa. Kevät on suhteellisen rankka noiden opiskelujen kanssa, etätehtäviä löytyy noin tusina, ja kaikki hilaa minulla aikataulusta jäljessä... Pahus,pahus,pahus. Shame on me.

Käyn kohta tunkemassa paskaa naapurin postiluukusta. Tänään heräsin poran ääneen klo 6.54.