Tänään väittelin maailman typerimmästä aiheesta; onko pannukakun teko leipomista.
NO EI TASAN OLE! Piste. Muutenkin tämä kyseinen henkilö (Neponen) jonka kanssa asiasta väittelin, ottaa päähän ja rajusti. Sitä luulisi,että kun on aikuinen, niin tulee ihmisten kanssa toimeen, on suvaitsevainen, ja on kaiken paskanjauhannan ja ärsytyksen yläpuolella. No, ilmeisesti minä en ole aikuinen, koska risoo niin perkeleesti hengittää nykyään edes samaa huoneilmaa Neposen kanssa. Ja siis ei tämä nyt johdu siitä pannukakku-väittelystä pelkästään. (Voi helvetti,että kuulostaa typerältä) Mutta enivei, kiukuttaa.

Neponen käyttäytyy samalla tavalla, kun minä 15-vuotiaana teininä. Eli on huomionhakuinen, huutaa, kirkuu, tekee mitä tahansa että saa huomion itseensä. Eikä siinä mitä, kuuluuhan se ikään. Siis JOS olet 15. Neponen on kanssani samaa ikäluokkaa. "Kaveruuteemme" kuuluu myös kateus, luojan kiitos ei minun osaltani tosin. Opiskeluporukkaamme kuuluu luonnollisesti tietokonealaa opiskellessa enemmän miehiä kuin naisia, mikä ei ole minulle tuottanut koskaan ongelmaa. Olen ihan omasta tahdostani "hyvä jätkä", joka käy minulta luonnostaan, koska melkein kaikki ystäväni ovat olleet (ja on) miehiä. Tätä ei Neponen siedä, koska hän luulee minun koittavan viedä huomion/iskevän kaikki "potentiaaliset" aviomies-ehdokkaat. Tieto siitä, että seurustelen vakavasti ei riitä Neposta vakuuttamaan siitä,ettenkö muka haluaisi silti iskeä muita.

Tämä on helvetin typerää ja lapsellista, mutta kun kyseisen neidin käytös alkaa hankaloittaa jo jokapäiväistä elämää. En saa olla koulussa rauhassa, viimeksi tänään hän kommentoi kovaan ääneen, miten minä pukeudun "aina tollasiin tissipaitoihin että voin heruttaa"
Siis mitäää??? Minkä ikäisiä me ollaan?? Tai Neponen?? Mitä minä voin enää laittaa päälleni,että saan olla rauhassa? Nunnankaapu? Pitääkö minun huolestua,koska luokkalaiseni vahtaa maitorauhasiani???

Niin. Olen pitänyt itseäni aina suhteellisen lapsellisenä idioottina. En pidä enää. Oikeastaan olen aika kypsä ikäisekseni. Tosin toivoisin,että voisin kypsyä vielä astetta enemmän, että osaisin jättää koko Neposen omaan arvoonsa ja sulkea korvani.

Kerrottakoon vielä,että en todellakaan omista suurta kuppikokoa. Ja tissipaita oli about tuollainen.
JA PANNUKAKKUA EI LEIVOTA, SE PAISTETAAN PERKELE!