Harkkasuunnitelma meni eilen läpi, vaikka meidän presentaatio olikin aika...Huoleton. Mutta läpi kuitenkin, yhtä pientä korjausta lukuunottamatta. Eli nyt alkaa älytön homma koodin vääntämisessä ja graafisen ulkoasun luomisessa. Pelottaa jo nyt se kiireen ja stressin määrä.. Onneksi muuten koulussa on hiukan leppoisampaa, kun kävin kesällä ylimääräisiä kursseja, joten minun ei tarvinnut ottaa syksylle enää niin paljon kursseja. Niin, ja eilen saatiin tietää, ettemme pääse australiaan vaihtoon. Nyt olisi sitten yrityksen kohteena Hollanti, ja siellä pitäisi sitten opiskella viisi kuukautta.. Saa nähdä miten käy, vaikkakin sinne lähtisin vasta ensi syksynä, niin joudun jo nyt ilmeisesti tekemään hakemuksia ja muita vastaavia..

Jalat on helvetin jumissa. SAUVAKÄVELIN eilen seitsemän kilometriä. Ei ollut minun laji. Jotenkin tuntui etten pääse niin kovaa mitä yleensä kävelen, niin alkoi ketuttamaan. Mutta urheasti Neenan kanssa toksimme menemään siellä kuntokoulussa. Ensi viikolla olisi bodypump vuorossa.. Epäilen ettei sekään ole ihan minun juttu, mutta on kiva kokeilla uusia lajeja. Todennäköisesti pidättäydyn ikuisesti tuossa uimisessa vaan..
Henkkamaukan paketti tuli tänään, haen sen kunhan ennätän koulusta kotiin, ja sisko kävi heittämässä aamulla äidin neuloman villapaidan tänään minulle. Kas tässä;

                2000710.jpg

Näyttää tuossa kuvakulmassa ihan teltalta, mitä se ei ole..Äiti on kiva <3, kiitos.
Menen tänään ostamaan apteekista raskaustestin. En usko että olen paksuna, mutta haluan varmistaa asian, ettei tarvitse sitä murehtia sitten. Kaverini tosin sanoi, että kun hän lopetti pillerit, niin seuraava kierto alkoi vasta puolen vuoden kuluttua! Puolen vuoden! En tiedä pitäisikö sittenkin vaan hakea uudet pillerit, sillä jos minulla ihan älyttömästi alkaa heittämään kuukautiset, niin olen varmaan koko ajan ostamassa testejä, "ihan vaan varmuuden vuoksi". Helvetti. Että pitää niinkin yksinkertainen asia, kuin seksin harrastus olla hankalaa.

Velvollisuudet kutsuvat, lähden kuuntelemaan luentoa ICT-alan työnäkymistä.